vratky? ŽÁDNÝ PROBLÉM!

Reverzná logistika

Vrátený tovar zo zahraničia a zo Slovenska doručíme späť od zákazníka do vášho skladu. Ponúkame komplexné riešenie reverzné logistiky pre váš e-shop.

Zvýšte dôveryhodnosť svojho e-shopu

Ponúknite jednoduché riešenie vrátenia tovaru, ktoré je cenovo dostupné a pohodlné pre zákazníka aj váš e-shop.

Majte miestnu adresu v každej krajine.

Zákazník môže tovar vrátiť prostredníctvom vybraného dopravcu za bežnú prepravnú sadzbu na našu miestnu adresu.

Zásielky z celej Európy na jednom mieste

Všetky vrátené zásielky vrátane tých, ktoré zákazník neprijal, sa prepravujú do nášho centrálneho skladu v Českej republike.

Jednoducho späť do skladu

Všetky vrátené a nevyzdvihnuté položky odošleme alebo privezieme do vášho skladu v čase, ktorý určíte a nastavíte.

Rozlišujte medzi vrátenými a nevyzdvihnutými zásielkami

Spätné zásielky

Ak zákazník zásielku dostane a následne sa ju rozhodne vrátiť alebo reklamovať, ide o spätnú zásielku. Prepravu takejto zásielky od zákazníka do vášho skladu zabezpečíme my. Môžete si vybrať z niekoľkých možností vrátenia.

Neprevzaté zásielky

Nevyzdvihnutá či neprevzatá zásielka sa nikdy nedostala k adresátovi. Ak si zákazník zásielku neprevezme, dopravca ju automaticky vráti do nášho centrálneho skladu. Cena za nevyzdvihnutú zásielku sa líši podľa dopravcu a nájdete ju v cenníku jednotlivých krajín.

Komplexná reverzná logistika s Poštou bez hraníc

Máme riešenie pre každý e-shop a každého zákazníka. Stačí si vybrať spôsob vrátenia, ktorý vám vyhovuje.

Spätná adresa

Vo väčšine krajín EÚ máme spätnú adresu, na ktorú môže zákazník poslať zásielku späť na náklady miestneho prepravcu. My ju potom prepravíme do nášho skladu v Českej republike.

platíte len cenu za spracovanie zásielky

Spätný štítok

Poskytnite zákazníkovi rýchlu možnosť vrátiť tovar. Stačí nalepiť na krabicu štítok na vrátenie tovaru a odniesť ho na výdajné miesto alebo ho vložiť do boxu a zásielka bude doručená priamo do nášho skladu.

cena je vrátane dopravy a manipulácie

Spätný zvoz z adresy

Objednajte si kuriéra, ktorý vyzdvihne zásielku priamo na adrese zákazníka. Vzhľadom na vyššie ceny je táto služba vhodná pre cenné alebo väčšie zásielky.

cena je dostupná v klientskom účte

Generujte štítky na vrátenie tovaru pre svojich zákazníkov

Poskytnite svojim zákazníkom štítky na vrátenie tovaru od jedného z týchto prepravcov a zjednodušte proces vrátenia tovaru. Ak chcete svoje výrobky ponúkať na marketplace, ako je Amazon, Kaufland alebo Allegro, vratné etikety sú pre úspešný predaj nevyhnutnosťou.

Poskytnite svojim zákazníkom jedno z viac ako 100 000 výdajných miest na vrátenie zásielky

Koľko stojí reverzná logistika?

Lepšie ceny reverznej logistiky môžete získať, ak s nami mesačne odošlete viac ako 300 zásielok do ktorejkoľvek krajiny. Ešte ste neposlali ani jednu zásielku s Poštou bez hraníc? Žiadny problém, nič vám nebráni využívať reverznú logistiku za ceny Standard.

Benefit

pre klientov, ktorí s nami odošlú viac ako 300 zásielok mesačne
od 1,16 EUR za spätnú zásielku
  • spätná adresa | spätný štítok
  • Chech_republic@2x € 1,16 | € 2,96
  • Germany@2x € 2,60 | € 6,56
  • poland@2x € 1,56 | € 4,2
  • Croatia@2x € 1,56 | € 3,36
  • Greece@2x € 1,96 | € 3,76
  • Bulgaria@2x € 1,56 | € 3,36
  • Austria@2x € 1,56 | € 5,76
  • France-3@2x € 1,56 | € 9,56
  • Hungary-3@2x € 1,56 | € 5,76
Výhodné

Štandard

pre tých, ktorí neposielajú 300 zásielok mesačne
od 1,8 EUR za spätnú zásielku
  • spätná adresa | spätný štítok
  • Chech_republic@2x € 1,8 | € 3,6
  • Germany@2x € 3,16 | € 7,12
  • poland@2x € 2,6 | € 5
  • Croatia@2x € 2,36 | € 4,16
  • Greece@2x € 3,16 | € 4,96
  • Bulgaria@2x € 2,36 | € 4,16
  • Austria@2x € 2,36 | € 6,56
  • France-3@2x € 2,36 | € 10,36
  • Hungary-3@2x € 2,36 | € 6,56

Spravujte všetko prehľadne v klientskom účte

Ak máte u nás klientsky účet, sekcia Reverznej logistiky je automaticky k dispozícii a môžete ju začať používať ihneď. Ak ste u nás noví, zaregistrujte sa zadarmo a poskytnite svojim zákazníkom možnosť jednoduchého vrátenia zásielky.

Kompletný cenník pre spätnú logistiku

Ceny za reverznú logistiku sú viazané na objem zásielok, ktoré mesačne odošlete s Poštou bez hraníc do všetkých krajín EÚ.

Ak v kalendárnom mesiaci odošlete 300 a viac zásielok, v nasledujúcom mesiaci sú všetky spätné zásielky za ceny Benefit. Ak neprekročíte počet 300 zásielok, bude vám účtovaná cena podľa plánu Standard.

ceny sú uvedené bez DPH

Spätná adresaBenefit tarifŠtandard tarif
Česká republika€1,16€1,80
Rakúsko€1,56€2,36
Bulharsko€1,56€2,36
Francúzsko€1,56€2,36
Chorvátsko€1,56€2,36
Maďarsko€1,56€2,36
Poľsko€1,56€2,36
Rumunsko€1,56€2,36
Slovinsko€1,56€2,36
Slovensko€1,56€2,36
Španielsko€2,36€3,16
Grécko€1,96€3,16
Taliansko€1,96€3,16
Nemecko€2,60€3,16
Estónsko€2,76€3,56
Litva€2,76€3,56
Lotyšsko€2,76€3,56

Cena je vrátane dopravy a manipulácie. Ceny sú uvedené bez DPH.

KrajinaDopravcaBenefit tarifŠtandard tarif
RakúskoRakúska pošta€ 5,76€ 6,56
BulharskoBoxNow€ 3,36€ 4,16
NemeckoDHL € 6,56€ 7,12
Francúzsko (zásielka do 3 kg)Colissimo € 9,56€ 10,36
Francúzsko (zásielka do 10 kg)Colissimo € 14,36€ 15,16
GréckoBoxNow€ 3,76€ 4,96
ChorvátskoBoxNow€ 3,36€ 4,16
PoľskoPaczkomaty (InPost)€ 3,96€ 4,76
Maďarsko (zásielka do 20 kg)Maďarská Pošta€ 5,76€ 6,56
Maďarsko (zásielka do 30 kg)Maďarská Pošta€ 12,36€ 13,16

ceny sú uvedené bez DPH

konsolidácia spätných zásielok pred odoslaním€ 4
nesprávne označená zásielka (bez ID spätnej logistiky)€ 0,4
zásielka bez identifikácie klienta€ 2
osobný odber na depe (Zlín, Praha, Těšín)€ 6
spracovanie zásielky odoslanej na neaktuálnu spiatočnú adresu*€ 60

Máte otázku alebo nejasnosti týkajúce sa spätnej logsitiky?

Reverzná logistika (označovaná aj ako spätná logistika) sa zaoberá pohybom tovaru späť k pôvodnému zdroju, v našom prípade k e-shopu, v ktorom zákazník tovar zakúpil. Zahŕňa spätný tok informácií v dodávateľskom reťazci oproti bežnému.

Áno, podľa právnych predpisov musí mať zákazník možnosť vrátiť tovar, ale vo väčšine krajín sa nevyžaduje, aby mal miestnu adresu. Miestna adresa na vrátenie tovaru umožňuje e-shopu vystupovať ako miestny predajca a zvyšuje dôveryhodnosť e-shopu. Aj možnosť jednoduchého a lacného vrátenia tovaru zvyšuje ochotu zákazníka nakupovať v e-shope opakovane.

Na objednanie zvozu sa používa klientsky účet. Zvoz je potrebné objednať do 13:00 predchádzajúceho pracovného dňa.

Spätný zvoz je možné objednať len pre balíky, ktoré boli doručené prostredníctvom Pošty bez hraníc. Údaje odosielateľa sa načítajú automaticky a je možné ich zmeniť len prostredníctvom e-mailu.

Áno, túto službu môžu využívať spoločnosti, ktoré potrebujú doručiť zásielky od svojich zahraničných partnerov alebo dodávateľov. V tomto prípade vždy odporúčame konzultovať vhodný spôsob odoslania tovaru na adrese obchod@postabezhrani.cz.

Zoznam všetkých spätných adries nájdete vo svojom klientskom účte v časti Podpora a nápoveda. Niektoré adresy pre vrátenie zásielok prijímajú zásielky len od konkrétnych dopravcov.

Každá spätná zásielka musí byť adresovaná Pošte bez hraníc, resp. jej prevádzkovateľovi FROGMAN s.r.o., a vždy musí obsahovať ID klienta pre vrátenie zásielky, ktoré nájdete vo svojom klientskom účte. Zásielka tak príde do centrálneho depa Pošty bez hraníc bez komplikácií. Presné znenie spiatočnej adresy vrátane príslušného ID klienta nájdete v klientskom účte v časti Podpora a nápoveda.

Zásielky sú označené číslom a nasmerované do systému. Následne sa zobrazia v prehľade vrátených zásielok v klientskom účte.

Vrátené zásielky sa odosielajú konsolidovane alebo sa odvážajú do skladu klienta s individuálne nastavenou frekvenciou (denne alebo po určitom počte zásielok).

 

Zásielky je možné vyzdvihnúť aj v centrálnom sklade v Zlíne, prípadne v Prahe alebo v Poľsku. Adresy a otváracie hodiny našich skladov nájdete v časti Kontakty.

Nie sme schopní zabezpečiť sledovanie zásielok, ktoré sú doručené na naše spätné adresy. Takéto zásielky zaevidujeme po doručení do nášho depa. Sledovanie zásielok je k dispozícii len v prípade zásielok s vratnými štítkami alebo zásielok, pri ktorých ste si objednali spätný zvoz z adresy. Všetky spätné zásielky sú k dispozícii v prehľade spätných zásielok vo vašom klientskom účte.

Pre mnohé krajiny máme k dispozícii návratové štítky, ktoré si môžete jednoducho vygenerovať vo svojom klientskom účte. Zákazník si môže vytlačiť štítok na vrátenie sám a priniesť ho na výdajné miesto alebo ho vložiť do výdajného boxu. Spôsob dopravy sa u jednotlivých dopravcov líši, pokyny si môžete stiahnuť tu.

Chcete s nami posielať zásielky do Európy?

Zaregistrujte sa a získajte prístup k svojmu klientskemu účtu. Služba je určená pre spoločnosti a e-shopy.

Kontaktujte nás

Ozveme sa vám čo najskôr

Máte v úmysle poslať veľký počet balíkov a chcete individuálne ceny? Potrebujete poradiť, ktorý dopravca je pre vaše potreby najvhodnejší? Kontaktujte nás.

Údaje poskytnuté vo formulári budú spracované len na účely spracovania vašej žiadosti v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.