Ako to funguje

Uľahčujeme prepravu do zahraničia. Ako presne postupovať, keď chcete odoslať zásielku do zahraničia? Ak chcete poslať niekoľko balíkov, môžete ich odoslať za pár minút. Ak chcete posielať tisíce zásielok každý mesiac/týždeň/deň, oceníte pokročilé funkcie a technickú podporu Pošty bez hraníc. Preto značky ako Dedoles, Footshop, Bonami, 4camping používajú Poštu bez hraníc.

1. krok - Registrace

1. Zaregistrujte svoj e-shop/spoločnosť

Všetko sa začína registráciou. Zaregistrujte sa a vytvorte si profil spoločnosti. Do spoločnosti môžete pozvať viac používateľov a udeliť im potrebnú úroveň práv. Po registrácii odporúčame aj nastavenie bankových účtov, dobierky a reverznej logistiky.

TIP: Pred začatím si pozrite cenníky pre jednotlivé krajiny. Okrem cien nájdete aj parametre, ktoré musia zásielky spĺňať.

2. Integárcia e-shopu (voliteľné)

Zásielky môžete zadávať ručne po jednej alebo hromadne pomocou importu CSV, ale najlepšou možnosťou je prepojiť váš e-shop priamo s naším systémom. Pripojte sa napríklad cez Balíkobot, Fox Deli, TouchStore, Chameleoon. Používate WooCommerce? Odporúčame doplnok Pošta bez hranic pre WooCommerce.

 

TIP: Máte vlastné vývojové alebo prispôsobené riešenie? V našej dokumentácii API sa dozviete všetko potrebné na priame prepojenie vášho e-shopu s Poštou bez hraníc. Ak potrebujete technickú podporu pre pripojenie, napíšte na adresu info@postabezhranic.cz.

3. Nahrajte zásielky do systému

Ak ste v predchádzajúcom kroku pripojili e-shop cez API alebo iné služby, máte hotovo. Ak odosielate zásielky „ručne“, pripravte súbor CSV alebo vyplňte informácie o zásielke a príjemcovi. Posielate často zásielky na rovnaké adresy? Môžete si vytvoriť adresár stálych zákazníkov.

Ste pripravení? Vytlačte si štítky, na výber máte niekoľko formátov.

TIP: Ste pokročilý používateľ? Môžete tlačiť štítky cieľového dopravcu. Ak chcete funkciu aktivovať, pošlite e-mail na adresu obchod@postabezhranic.cz.

4. Podajte zásielky

Teraz, keď máte na zásielkach štítky, je čas odovzdať nám ich na odoslanie. Máte 2 možnosti:

  • Pravidelný zvoz: Ak pre nás máte zásielky každý deň, môžete si objednať pravidelné vyzdvihnutie zásielok. Ak chcete získať cenovú ponuku, pošlite nám e-mail na adresu obchod@postabezhranic.cz
  • Konsolidovaná zásielka: Ak neposielate pravidelne alebo len v malých množstvách, môžete svoje balíky zabaliť do jednej veľkej zásielky a tu poslať do našich partnerských dep (SPS, Slovenská pošta). Takéto zásielky rozbalíme a odošleme do zahraničia. Na konsolidovanú zásilku napište počet balikov v nej. Zásielku vždy pošlite tým dopravcom na jehož depo zásilku posíláte, napr. kuriérom SPS iba zásilka na depo SPS
    • Adresa partnerského depa SPS:
      FROGMAN s.r.o. – depo SPS
      Bratislavská 785
      911 05 Trenčín – Záblatie
      Slovensko
    • Adresa partnerského depa Slovenské pošty:
      FROGMAN s.r.o.
      P.O.BOX 901
      Detašované pracovisko – Sihoť
      911 01 Trenčín
      Slovensko
    •  

TIP: Chcete odosielať hromadne, ale nemáte priame napojenie? Môžete nahrať súbor CSV a odoslať všetky zásielky naraz.

5. Sledovanie zásielok na ich ceste

Keďže je dôležité mať prehľad o zásielkach a ich stave, máte k dispozícii klientske rozhranie, kde môžete pracovať so zásielkami a kde sú uložené všetky dôležité informácie.

TIP: Vyřešíme i zásilky směrem zpět. Nepřevzaté zásilky vám dovezeme zpět. Pro reklamované zásilky a „vratky“ nabízíme adresy v jednotlivých zemích. Podívejte se na ceník zpětné logistiky.

Sme tu pre vás

Vieme, že najmä na začiatku je veľa otázok. Preto sú vám vždy k dispozícii oddelenia zákazníckej podpory, IT a predaja. Prejsť na kontakt.